Saturday, May 1, 2010

Slănic Moldova, studenți și curățenie de primăvară!

30 Aprilie 2010...Universitatea „George Bacovia”!
Domul Rector, d-na Botez, inimoasa noastră doamnă de limba engleză,  au fost prezenți de dimineață, s-au asigurat că suntem toți „îmbarcați” și am plecat!!!
Ziua cu soare se cunoaște de dimineață...Mergem la curățenieeee!
Profesori, studenti, soare și chef de plimbare!  


În drum spre Slănic Moldova, locul de desfășurare al evenimentelor de astăzi.
Glume, râsete, poze, peisaje minunate...

               
Am ajuns...


    A urmat dotarea cu instrumentele de lucru, noi-nouțe toate:
      mături, greble, mănuși și saci de gunoi...
fiecare după aptitudini, preferințe...





  ...astfel dotat am purces spre locul desfășurării activităților...


...„înarmați” până în dinți, strămoșii care au luptat la Bobâlna ar fi fost mândri de noi. Numai că noi luptăm cu hârtiile, frunzele, gunoaiele...că deh, pe atunci nu existau pet-uri, cutii de bere, chestii de unică folosință pentru picnic...






...supravegheați de camera domnului Bontaș, adică să se vadă ca am fost harnici!


                  muncă...


        pauză...


    voie bună...






...măturile au fost de firmă, made în Romania, proaspete (aveau frunze verzi), numai bune de măturat că de zburat...slabe speranțe, așa ca inapoi la muncăăăă...







 ...schimb de păreri între un greblat și un măturat...


  ...extra job, deci studentă model (pentru poză)...

GATA munca pe ziua de astăzi.
                      Foto pe drumul spre terasa unde ne-au așteptat micii, sucul din partea gazdelor...



  ...în așteptarea micilor...cu micii nu avem foto, ne era prea foame...





...înapoi acasă și așa s-a terminat ziua noastră la Slănic Moldova. A fost o zi frumoasă, caldă și-n zâmbetele noastre și afară. O zi pe care o vom păstra undeva între amintirile plăcute cu mult soare și mulă voie bună, cu munca în echipă din care am înțeles cât este de necesar să lăsăm curat în urma noastră atunci când iesim în natură. Un lucru mi-a plăcut în mod deosebit: am găsit Slănicul copilăriei mele mai curat, mai „înnoit” în haine de sarbătoare, peste tot se repara, se grebla, se zidea, un furnicar al muncii. Peste toate, o liniște verde cu multe flori și binecuvântată de un soare blând de primăvară! Pe care l-am primit și în suflete!  

No comments: